tisdag 20 oktober 2009

42 dagar kvar!

6 weeks to go ;)!

Lovisa Skriver...
I söndags natt var jag så jättenervös, eftersom vi skulle åka till konsulatet i Göteborg och slutföra det sista, visumet!

Jag låg och tänkte på hur vi ska organisera allting, vart vi ska bo, äta, ALLT! Det var en fjärilfarm i magen vill jag lova, *usch*

Jag frågade Joakim om och om igen om vi verkligen ska göra detta, han tyckte bara jag var barnslig :O!

Till slut besökte John Blund mig och sömnen var god, När vi väl ansökt om visumet och allt var klart så tänkte jag en del och kände efter, det kändes skitbra! All oro var som bortblåst och förväntningarna stora.
Denna resa kommer nog bli det bästa någonsin, hur skulle de inte kunna bli de, varmt och skönt väder, trevligt folk, mycket turister, (slipper känna sig ensam), lite turister ( om att hitta guldkornen), åka med Joakim, skulle aldrig i hela mitt liv kunna tänka mig att åka med någon annan, jobbigt att behöva anpassa sig.

Det kommer bli hur bra som helst!






Koh Lipe i Thailand

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Det ser underbart ut. Nästan som på Filsbäck:-). ses fredagkväll då. Kram från Mamman