torsdag 7 januari 2010

Koh Lanta

Nu är vi på Koh Lanta, ingen toppen ö då det är väldigt långt till allt men vi går längs med stranden på kvällarna och får lite massage och äter gott!

Idag har det regnat hela dagen så vi är sjukt uttråkade, Thailand är ju liksom sol och bad vad gör man då när solen är borta?

Vi längtar hem, det är inte bara roligt att vara på resande fot, så vi kommer hem 20 Januari då vi känner att vi har gjort det vi vill och hinner göra det vi vill. Thailand är faktiskt heller inte så fantastiskt som alla säger. Inte roligt att hela tiden packa upp, packa ner, packa upp, packa ner...

På lördag åker vi till Rah Lei East och West, det ser vi fram emot då vi hört att det ska vara riktigt fint. Där är vi som planerat i 5 nätter och sedan drar vi vidare till Bangkok där den sista shoppingen väntar och hemresan, såklart!

Lägger upp lite bilder på lite allt möjligt så ni får något att titta på!








Puss & Kram VI!

9 kommentarer:

Mamman sa...

Vi tycker sååå synd om er.-). Måste var för jäävligt att vara i värmen och bara sola och bada hela tiden.

Visst fan är det bättre att vara hemma i gamla Svedala och frysa och jobba. Gött som fan!

Måste ju säja att Jox nya frissa är ett lyft. Men allt klär en snygging. Lollo var himla fin i sitt mönstrade linne. Vi trodde hon bara hade packa den vita trasan som är med på typ 95 procent av alla bildet...hehe!

Å pappas banderas kom till användning ser jag.

Köp nått fint smycke till lilla mamman nu:-).

Ha det gött.

Kram från mamman

Sara sa...

Måste säga att Jocke är otroligt het i page! hihi! ;)
God natt på er brunisar!

s' sa...

Jag skulle vilja skriva som alla andra, 'vad bruna ni är' men det vill jag inte. för jag kommer vara jätte blek mot er här hemma ju. illa det, får börja med solarie redan idag kanske?? Haha :)

Men lollo, tänkte på kommentaren på min blogg. Är det timanställning inom vården eller? :)

SAKNAR ER!

Anonym sa...

Nu ska jag berätta, jag ska berätta att det är väldigt soligt här, och det gör ont när man redan är bränd att sola ännu mer. den vita tröjan är den enda långärmade tröja jag har därför jag alltid har den! Ja Joakim är nöjd dock tycker jag ahn ser fjollig ut men det gjorde han ju innan också!Hittar inget fint sycke till bra pris sorry mamma, mest skit saker här faktiskt! Så bruna är vi inte och idag avr sista dagen vi låg vi poolen för nu blir det citylife tills vi åker hem så det lär blekna tills vi är hemma! Sandra du behöver inte oroa dig haha! puss på er! Lovisa

Bertil sa...

Thailand var häftigt år 2005 men ni är fem år sena, vad fan hade ni hoppats på? backpacking i thailand känns inte direkt som 2010 så skyll er själva och sluta klaga, ingen verkligen ingen tycker minsta synd om er.

Sarah sa...

Oj bertil lät lite butter där (A) hehe!
Hej förresten! Hoppas ni har det bra även fast ni saknar sverige, ni har ju i alla fall varandra!
Med mig är det nu bra och har inte ont längre.. Jag börjar jobba den 25:e så jag drar upp nån dag eller två innan..
Haha ja, men det är ju inget att hänga i granen.. vet inte vad svenskar ser i thai egentligen.. Men jag har hört att 60% av svenskarna som åker dit är män.. så jag kan väl förstå varför dom drar just dit ;) Haha!!!

Hoppas er fortsatta resa blir nice, bankok är faktiskt rätt kul :)

måns sa...

det måste vara ännu längre sedan det var populärt för 2005 var det mesta bortsköljt.

Anonym sa...

jag tycker det är väldigt tråkigt man behöver inte läsa, minst kommentera denna blogg om man bara ska vara elak. Vi reser väl vart vi vill. Förstår inte folk som inte har bättre för sig än att trycka ner andra. Hoppas du hade roligt bertil. / lovisa

LENA sa...

Det verkar allt som att Bertil är en ful o jävligt avundsjuk jävel, synd att han nu inte har så mkt pengar o fritid som ni. Så du BERTIL bara för att du är så jävla bitter, låt inte det gå ut över oss andra, skaffa dej ett liv!